Każdy kto przynajmniej troszkę jest zorientowany, jeśli chodzi o reklamę firmy zapewne wie o tym, że jest ona kluczowa w pozyskiwaniu klientów. Na dzień dzisiejszy bardzo wyśmienitym pomysłem na reklamę mogą okazać się tanie kubki reklamowe jako tanie upominki reklamowe. Konkretnie chodzi o to, aby wręczać je klientom przy okazji. Naturalnie najlepiej byłoby mieć pewność, że dany klient np. lubi pić regularnie kawę, ale z drugiej strony nie jest to konieczność. Bardzo istotne jest to, aby nadruk wykonany na takim kubku był jak najbardziej czytelny – w przeciwnym razie niestety spadną szansę na skuteczną reklamę.
Z jakiego powodu? Przede wszystkim chodzi o to, że nikt nie rozpozna loga naszej firmy, a chyba nie o to w tym chodzi. Z kolei, gdy zastanawiamy się kiedy najlepiej takie kubki wręczać klientom to tak faktycznie zależy to tylko i wyłącznie od nas samych. Możemy wymyślić sobie np. coś takiego, że będziemy dawać je stałym klientom jako swego rodzaju podziękowanie. Inna opcja jest taka, że będziemy dodawać je do każdego zamówienia powyżej 200 złotych. Jak dlatego widać nie ma chyba jednej perfekcyjnej metody na to kiedy wręczać kubki reklamowe klientom, bo jest to zależne od nas.